Een prachtige rit naar Sheridan - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu Een prachtige rit naar Sheridan - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu

Een prachtige rit naar Sheridan

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred & Marjolein

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sheridan

Met een heerlijk zonnetje wakker geworden in onze mooie lodge in Custer. Opnieuw een quiltwinkel bezocht en alweer getankt. Whats new op zo'n dag? Daarna op weg naar Devil's Tower, een nationaal monument, zo'n kleine 200km rijden. Vrij snel na de start stuitten we op een RoadWorks, en hebben daar een klein half uur stil gestaan, geen best begin van deze dag. Gelukkig was wat we daarna te zien kregen onderweg alles vergoedend. Wat een natuurpracht. In de bergen was het weer prachtig rijden. Uiteindelijk bij Devil's Tower aangekomen. Een pukkel gevormd door de natuur, heel apart en mooi. Door president Roosevelt uitgeroepen tot Amerika's eerste Nationale monument. De foto zal boekdelen spreken. Onderaan de berg even lekker geluncht, en toen op weg naar Sheridan, een plaatsje in Wyoming, met de uitstraling van het Wilde Westen. De rit bleef prachtig, er was nagenoeg geen verkeer, dus heerlijk cruisend door het prachtige landschap van Amerika. Om half 5 in ons hotel aangekomen: een Best Western in het oude centrum van Sheridan. Direct naar de kamer, en direct een probleem. Marjolein maakte als eerste gebruik van het toilet, die helaas niet goed doorliep, maar wel water bleef aanvoeren. Met als gevolg een overstroming, een 911 call naar de receptie, die gelukkig snel ter plaatse waren met een ontstopper en een water-stofzuiger. Daardoor viel de schade gelukkig mee. Daarna het stadje ingelopen. Lekker warm, ca. 30 graden nog. Helaas waren de winkels al om 17.00 uur dicht, waardoor het erg rustig was in het stadje met Cowboy-trekjes. Dan maar eetplek opgezocht, en gevonden in Bar Cowboy. Lekker gegeten, en toen naar de Wallmarkt gegaan, de bekende mega-supermarkt waar nagenoeg alles te koop is. Met name Tessa heeft weer wat dingen van haar boodschappenlijstje gevonden. Daarna terug naar ons hotel na weer een mooie vakantiedag. Morgen op naar Cody en hopelijk bezoek aan een echte rodeo.

• 31 Juli 2014 - 07:21

Joanne:

Jullie vermaken je best als ik het zo lees. Het is gegund. Vindt het gezellig om elke morgen voor vertrek jullie reisverslag te lezen. Ga zo door en geniet van alle pracht !!!! Vrolijke vakantiegroetjes van Guus en Joanne

• 31 Juli 2014 - 13:15

Wim Puijk:

Het ziet er allemaal mooi uit en de foto's zijn ook erg leuk. Er valt een hoop te zien en daar
    is het ook om te doen. Blijf genieten van jullie geweldige reis. Ma en Pa.