De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Manfred & Marjolein

25 Juli 2014 | Nederland, Nieuw-Vennep

Vrijdag 25 juli. Waar we lang naar hebben uitgekeken, is eindelijk zover. De reis naar Amerika staat te beginnen. De koffers zijn gepakt en lijken allemaal onder het gewicht van 23 kg te blijven. Om kwart over 11 haalt onze vaste chauffeur Peter ons op om naar Schiphol te rijden. We hebben wel geluk: het is de drukste dag van het jaar op de luchthaven! Dan om 14.00 uur vertrek met Icelandair naar Reykjavik (FI503), waar we 3 uur en 10 minuten later zullen landen. Daar ongeveer 1,5 uur overstap tijd voor de vlucht naar Denver waar we 18.30 uur plaatselijke tijd (onze tijd 02.30 uur zaterdagochtend) hopen aan te komen. Dan pikken we onze huurauto op, en gaan dan naar ons eerste hotel. Misschien nog een drankje en dan bedje in, zullen we wel aan toe zijn!
Zoals ook de vorige USA-reis in 2011 proberen we een dagboek bij te houden. Afhankelijk van de internet-mogelijkheden zullen we zoveel mogelijk van onze indrukken met jullie delen. In de hoop dat jullie dat leuk vinden natuurlijk, anders de mailtjes gewoon als spam aanmerken..;-)
Groetjes van ons allemaal, tot ons 1e reisverslag vanuit Denver!
Manfred, Marjolein, Frenk en Tessa

• 25 Juli 2014 - 10:04

Ron:

Klinkt goed, heel veel plezier allemaal!!

Ron en familie from sunny Lanzarote

• 25 Juli 2014 - 10:48

Rick:

Hey Puijkies,

Via deze weg willen wij jullie een goede reis en een mooie vakantie toewensen!
    Geniet er lekker van, maar dat zal best goed komen!

Groetjes Rick & Marijn

• 25 Juli 2014 - 12:36

Dorien:

Heel veel plezier en geniet van alles en van elkaar! Groetjes

• 25 Juli 2014 - 17:06

Joanne:

Hi puijkies, heel veel plezier. Proost op een gezellige, zonnige en zorgeloze vakantie !!! Groetjes Guus en Joanne