Heerlijk relaxed dagje - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu Heerlijk relaxed dagje - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Manfred & Marjolein Puijk - WaarBenJij.nu

Heerlijk relaxed dagje

Door: Puijkies

Blijf op de hoogte en volg Manfred & Marjolein

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vandaag in Visalia begonnen met een uurtje voor de dames, In een nagelstudio hebben ze zich laten verwennen met een manicure en een pedicure. Was erg lekker, en zelfs de benen werden gemasseerd (slechts tot de knieen hoor). Pracht resultaat vonden ze allebei. Daarna terug nmar hotel en de koffers weer dichtgemaakt, op weg naar San Luis Obispo, aan de kust, tussen LA en San Francisco in. Weer een prachtige route, door een prachtig berglandschap. Ongekend uitgestrekte schoonheid, bijna geen mensen die er wonen, alleen maar natuur. Laatste stuk nog even wat binnendoor, ook prachtige route langs wijnvelden. Om ca. half 2 al in ons Best Western Hotel. Ingecheckt, prima kamer en heerlijk zwembad. Zijn we lekker aan gaan liggen, lekker jacuzzi, super relaxed allemaal. Beetje kleurtje gepakt. Om uur of 4 naar de kamer, gedoucht. Daarna aan de overkant van de weg wat gegeten, en toen hadden de dames de toss gewonnen: het werd een paar uurtjes outlet ipv naar de kust banjeren op de boulevard. Zijn weer wat inkopen gedaan, vooral Marjolein was deze keer prima geslaagd. Toen terug naar hotel, wat drank in bruine zakken gekocht in de supermarkt. Moet allemaal bijna topsecret..;-) En een supermarkt is op zich een belevenis, zo groot, zoveel keus, maar ontzettend duur. Flesje wijn: 8-15 dollar, 6 flesjes Heineken 9 dollar, zak chips 4,50 dollar, enz. Maar ja, een drankje op je hotelkamer is toch wel lekker. Morgen naar Los Angeles, langs de kust, nog zo'n 200 miles (dus 320 km). Moet een mooie route zijn. We zijn benieuwd, ook weer naar ons volgende hotel, waar we 3 dagen zullen blijven.

Dorien: supervrienden heb jij! Heerlijk vooruitzicht Florida, we hebben nog wel wat tips.
Tolzimmer: veel succes met de klus, valt altijd tegen, maar als het achter de rug is, heb je wel eer van al je harde werken.

Tot het volgende verslag!

• 16 Augustus 2011 - 05:21

Lotte:

Mmmmmm, alleen die stoelen bij de mani-/ pedicure zien er al lekker relaxed uit.....

We genieten met jullie mee, met maar een heel klein beetje jaloezie.

• 16 Augustus 2011 - 08:10

Goed Gedaan:

Als ik jullie verhalen zo lees, is alles goed gekomen en genieten jullie volop. Hou dat zo vol en het wordt een TOP vakantie. Ik doe hier gewoon het werk, tussen de buien door. Liefs Nell

• 16 Augustus 2011 - 11:27

Hildo:

Jullie genieten dat is uit de foto's en het verslag te lezen. Wij zijn ook een beetje jaloers als ik de verhalen lees. Als jullie in L.A. aankomen doe de groeten aan mijn schoonzus (zus van Jan) zij woont in Oxnard!!! Het is zowaar mooi weer hier, zonnig en 20/22 C.
    gr. Hildo.

• 16 Augustus 2011 - 17:38

Peter En Inez:

Hoi puijkies, allereerst zoals beloofd berichten we jullie dat alles ok is op wemmingen. Planten zijn nog groen, er is geen lekkage in de hal of toilet. Alleen is De Telegraaf tot vanmorgen (dinsdag 16/8) bij jullie bezorgd. Onbekend voor ons of jouw ouders Manfred ook een krant hebben ontvangen.
    Wat maken jullie een super trip. Het is zo leuk te lezen wat jullie allemaal meemaken. Uit de manier waarop jullie de belevenissen beschrijven is het heel duidelijk dat de USA heel veel indruk op jullie maken. We maken de reis op onze eigen manier mee, leunend op onze herinneringen aan onze reizen naar Californië. Vandaag gaat de route langs highway number 1 noordwaarts tot LA. Hele goede reis, stop niet bij iedere outlet anders moeten er 2 koffers gekocht worden. Laten jullie wel weten of we jullie te zijner tijd met 2 auto's moeten komen halen ivm de bagage?
    Enjoy, enjoy, and drive carefully.
    Dikke kussen van Peter en Inez.

• 16 Augustus 2011 - 19:46

Fam. Cloosterman :

Hallo vakantiegangers
    Pa en ma hebben vanavond jullie reisverslagen gelezen en ze vinden het fantastisch wat jullie allemaal mee maken. Volgend jaar willen ze graag met jullie mee! Wij zijn heel blij dat jullie zo genieten en zijn blij dat uiteindelijk toch alles is goed gekomen. Geniet nog van deze prachtige reis. Kusjes van ons allemaal!
    Jolanda, peter, davey, pa en ma xxxxx